noali

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 20:33

Tjena bloggen! Jag tänkte tipsa om en sak, bild kommer längre ner. Min brorsa och hans kompis tog bussen till Nässjö, för hans kompis skulle köpa något. Då hittade han en kamera typ. Så då köpte han en till mig o han. Det följde med ett iPhone 3 skal också. Man måste ha skalet för att sätta på zoomen (Stav). Den är hur bra som helst. Det blir jätte zoomat. Det är en stor o en liten zoom. Den kostade bara 99kr. Så ändå rätt biligt. Sen var det ett stativ som jag kommer att filma med. Så det rekomenderar jag, så ser ni det så köp det. Det var ju REA på den därför var den bilig. Men vi ses i nästa inlägg, tjadå! //Alicia <3 :)

Den lilla svarta brevid stativet, är den lilla zoomen. Det brevid är bara ett skydd till den! <3

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 20:26

Hej bloggen... eller jag kanske ska säga "god jul" istället. Imorgon är det julafton!    Så glöm det jag sa ett inlägg om att jag inte kommer filma in, för det kommer jag. Min syster "Tindra" ska försöka gå upp tidigare än mig och sedan filma in när jag vaknar på riktigt. Om jag är jätte pinsam, glöm att jag lägger ut det! Haha!   Jag kan ju säga att jag INTE vaknar upp som en liten prinssesa som i filmer... Nog om det, så jag kommer göra en "follow me around" så ni får se hur min julafton brukar vara. Nästa dag (25 december) kommer jag kanske göra en video där jag visar alla mina julklappar jag har fått, kanske kommer den 26, jag vet inte.  Om jag gör en sådan video så är det verkligen inte för att skryta eller så, jag blir jätte tacksam av alla julklappar som är till mig!   Ville bara säga det, så ni vet men vi ses i nästa inlägg, tjadå! <3

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 10:29

Tjena! Vi ska ha en ~Frågestund~ ni får kommentera jätte många frågor. Vi kommer att svara på dom nästa gång vi ses. (I en video alltså.) Men hoppas vi får lite frågor. <3 Puss på dig om du ställer frågor. :) Men vi ses i nästa inlägg, tjadå! /Alicia och Nova

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 09:57

Godmorgon, idag ska jag och Alicia ~kanske~ ta lite bilder. Till typ profil och ~kanske~ en ny header. <3 Men jag gjorde en video där jag bakade julgodis och jag vet inte om jag ska lägga upp den... Om jag hinner gör jag nog det. Vi ses i nästa inlägg, tjadå! /Nova

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 09:57

Godmorgon! Vi har nyss vaknat, idag ska jag och Nova blogga och ~kanske~ att det kommer en video. Men när Nova åkt så kmr jag nog bara göra någonting, nej men jag vet inte. I morgon är det ju julafton. :D Vi ses i nästa inlägg! Tjadå //Alicia <3

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 01:28

Tjena bloggen! Har nyss idag, fixat då jag har iOS 7. Jag har haft så dåligt med utrymme så nu kunde jag, är faktiskt nöjd med det! Har iOS 7 på min iPad så vet ju hur det funkar o så. Men ville bara göra ett inlägg. Vi ses i nästa inlägg! Tjenadå /Alicia <3

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 01:20

Tjena! Nu sitter jag och Nova o bloggar. Klockan är just nu kl tjugo över ett. (På natten) Vi har spelat GTA 5. Vi ska vara uppe ett tag till. I morgon är det julafton, helt otroligt. För ett tag sen räknade man ner bara typ 13 dag kvar. Osv... Men iallafall senare i dag så kommer det upp mera inlägg. Och kanske en liten video. :) Somsagt så är det julafton imorgon, så det kommer komma upp en Get Ready With Me. Och kanske kanske en Follow me around. :() Men i alla fall jag bloggar mera senare! Vi ses i nästa inlägg! Tjadå /Alicia <3

Bjuder på en gammal bild på mig! Xoxo

Av Alicia och Nova - 23 december 2013 01:16

Hej bloggis. Nu är kl ett (på natten.) Imorgon är det julafton, det är helt sjukt!! Asså, jag tycker det inte ens känns som om det är December. Haha! Kommer en massa inlägg imorgon såklart, men kommer inte kunna göra någon tag eller så för det är ju julafton och då vill jag mest vara med min familj och inte bara sitta med mobilen. Men jag hoppas att ni får en god jul, vi ses i nästa inlägg. Tjadå! <3 //Nova

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vad kul att du har hittat hit. Vi kommer att skriva om vårat liv. Hoppas ni kommer att checka in vår blogg en annan gång igen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards