noali

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

Merry Christmas! <3

Av Alicia och Nova - 24 december 2013 21:57

Tjena! Eller kanske God Jul! Förlåt att jag inte skrivt ngt idag, men vill inte sitta med mobilen hela tiden. Jag har fått jätte fina julklappar. Jag har filmat en Follow Me Arond (STAV) ingen Get Ready With Me, tyvärr. Jag filmade lite mat men då hade vi ätit. Jag hoppas ni har fått en bra jul och Gina julklappar! :) Jag och Nova kanske kmr träffas i mon. Om vi gör det, så gör vi nog en video. Men videon kmr nog ut i mon, jag ska visa mina julklappar i en video också. Men det blir nog i mon. Har inte mera att säga just nu. Vi hörs i nästa inlägg, Tjadå! //Alicia <3

Här har bild på våran julgran hos morfar, och hela julklappshögen. Tog inte mkt bilder med mobilen, vi tog med kameran mera! <3 God Jul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia och Nova - 1 januari 2014 23:36

Hej på er! Förlåt att jag inte har uppdaterat men har inte haft tid :( Vill bara säga att det kmr bli random frågor med :D Jag har tagit frågorna från en blogg. Det blir lite random frågor :) Men jag ska svara på 100 frågor. Så ni lär känna mig lit...

Av Alicia och Nova - 31 december 2013 19:02


Hej, det är nyår idag. Har inte så mkt att säga men ni kan ju få en bild på hur jag ser ut. (Gillar att vara finklädd på nyårsafton) Klänningen köpte jag på H&M och halsbandet köpte jag på glitter. ...

Av Alicia och Nova - 30 december 2013 13:50


Hej hej. Just nu så sitter jag, min mamma, låtsas pappa, min bror och min morbror. Vi sitter o äter på en Resturang, eller vi har snart ätit upp. Snart ska vi nog gå, jag ska gå in på H&M. Så kanske köper ngt. Men vi ses i nästa inlägg. Tjadå! //Alic...

Av Alicia och Nova - 29 december 2013 22:51


Hejsan, idag var jag och min bästis i gallerian och shoppade lite. Vi köpte likadana One Direction tröjor för vi är ju såklart Directioners. Men iaf hela kvällen har jag börjar skriva en novell som jag faktiskt är ganska nöjd med. Ska jag lägga upp d...

Av Alicia och Nova - 29 december 2013 14:19

Hej på er. Jag vet inte hur långt denna bloggen kommer att få, för att Nova bloggar ju inte mkt. Det är ju bådas blogg, så det är ju båda som ska skriva. Just nu är det mest jag (Alicia) som skriver. Så vi får se när hon gör ett inlägg. Vi hörs i näs...

Presentation

Hej, vad kul att du har hittat hit. Vi kommer att skriva om vårat liv. Hoppas ni kommer att checka in vår blogg en annan gång igen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards