noali

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Alicia och Nova - 26 december 2013 18:33

Hej, har precis ridit med Lova! Det var jätte kul. Vi red på hennes häst Rasmus! Men kan ju skiva ett inlägg senare ikväll! Vi ses i nästa inlägg, tjadå!!! :)

Lova som hoppade :)

Av Alicia och Nova - 26 december 2013 13:39

Tjena bloggen!
I am Lova, You know. ;)
Nej med iallafall, det är Lova här, du vet. Alicia och jag (Lova) gör en video "sanning eller konka" hehe....
Hejdå bloggeeeen // Lovis

Vad tuff

Av Alicia och Nova - 26 december 2013 12:37

Hej bloggis, sorry för att jag inte har bloggat på några dagar men jag hade liksom inget att skriva om. Idag ska jag åka buss i cirka fem timmar, hjäääälp! Har nått tips så att bussresan blir mindre tråkig? Kommentera isf. <3 Men när jag kommer hem ska jag nog göra en video där jag visar alla mina julklappar... Tänkte avslöja den bästa julklappen nu, ONE DIRECTION BILJETTER!!! Jag grät i flera minuter när jag fick det. (Glädjetårar) Jag kommer sitta på 4 raden! Tror jag kommer svimma, haha! XD Vi ses i nästa inlägg, tjadå! :)

Bjuder på bilden. <3

Av Alicia och Nova - 26 december 2013 12:12

Tjena! :) Jag sitter o väntar på att min kompis ska komma till mig. Vi ska va, det fattar ni nog. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Men det blev bara ett lutet inlägg. Vi hörs i bästa inlägg, tjadå! //Alicia :) <3

Bjuder på några bilder! :)

Av Alicia och Nova - 26 december 2013 00:08

Tjena! Jag och mon bästis chattade på kik. Sen skrev hon det här till mig, världens finaste Bästa vän man har! <3

Det var det hon skrev! /Alicia <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vad kul att du har hittat hit. Vi kommer att skriva om vårat liv. Hoppas ni kommer att checka in vår blogg en annan gång igen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards